chokladcrisp

hej på er! här ligger jag i soffan och degar och äter chokladcrisp förståss.. efter en långrunda med hundre är det alltid skönt att dega. haha.
jo när jag stog vid mitt lilla gula skåp och skulle ta fram min hjälm så kom någon konstig kille fram till mig han bara

- öhe, (och kolla på mig) ska du åka skadeboard hem eller vadå du har ju en skateboard hjälm?                                  jag bara 
-ja!(för jag skulle se vad han sa)  (han kollade konstigt på mig igen) ja vadådå tror inte du att tjejer också kan skata eller    vadå?
 han blev helt paff och försökte komma på något annat taskigt att säga.
-och vilka tänder stora tänder du har!
 
jag bara gick för jag orkade inte höra på honnom mer.
och man bara om det var de fulaste han kunde se på mig så får man väl tacka eller vad säger ni idioter asså.. menmen nu får nni ha en fin dag och en trevlig kväll 

    puss/wild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0