röd, röd som i röd ros

hej männniskor idag har jag som vanllilgt gått i skolan och vi hade världens drygaste gympa! men men vad gör man!???
och för övrigt har jag tagit på mig en mintgrön volang klänning och tagit fin fina bilder med en fin vän och en röd ros fick ochså vara med på ett hörn sen årt vi tomatsoppa och kollade på bollibompa och där  var det några barn som lagade fattiga riddare och då ville vi såklart också det! så vi cyklade några hundra meter och sen bakade vi eller lagade vi det då.. gott blev det men kanel  ch socker till på köpet sen kom en till nära vän och vi dansade hulahula på tågtaket påå limhamnstorg alla tittade på oss  med konstiga blickar men kul hadde vi och så har jag nu pratat lite franska också! haha och nu ska jag äta  ostskorpor och dricka chaite publicerar någre pics snart tack för världens längsta mening.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0