rosa prinsessmuffins

hejhej prinsar och prinsessor nu ska ni fåm reda på lite ni vill veta om mig:

hur gammal är du?-jag är 12 år

har du pojkvän? isåfall vad heter han?-no yet no yet :P

vad har du för mobil-sony ericsson och telenor, för min kära pappa har tvättan min andra nya fina mobil i tvätt maskinen..

har du syskon- ja alva 4 år och minna 9 år

hur myckte får du i månadspeng/veckopeng-jag får 100 kr i månads peng

har du djur- ja lasse!

vad är ditt favoritgodis?-hmm oh guud vad svårt  jag gillar det tmästa godiset men favvorriten är nog hotlips just nu

hur var din första kyss och när var  den i sånna fall?-jag var 4 år och gick på dagis -vi lekte puss piett

vad har du för skostorlek?-37 har jag just nu..

hur beskriver du själv din stil?-gud det vet jag inte men jag får väl kalla det wild kanske..

viklen färg gillar du mest?-hmm igen det är svårt med i slut ändan blir det nog röd trots allt.

hur läng her du bloggat?- jo jag har haft en annan blogg innan och den kanske jag höll på med i några månader och den ähär någon månad så där..

tjänar du pengar på din blogg?-nej

vad andvänder du för smink dagligen- inget faktiskt

vad gillar du mest att göra när du är ledig?-oj du det är allt möjligt från att kolla på tv till att bygga kojjor-allt!

vad är ditt favvorit program?-oj ojj oj  det kan jag tyvärr inte svara på eftersom att det vins så otroligt många bra progran på tv nu..

är du kär i någon just nu?-nej intejust nu!

är du singel?-japp så det är bara att passa på!:P

har du tagit alla foton själv som du har laggt ut på din blogg?-nej inte alla men de flästa!

vad heter dina föräldrar?-johanna och niclas

hur gamla är din mamma och pappa?-34 och 39

popcorn-chips-chips
godis-glass-godis
sommarn vintern-sommarn absolut
skor-barfota-ja jag gilla rju skor men på sommaren är det barfota
silver-guld-båda båda båda!
te-kaffe-te
pool-hav-pool
stekt-grillat-grillat
solsemester-skidsemester-solsemester
kompisar-pojkvänner-friends ofc!
komendi-action-komendi absolut
salt-surt-båda två
pop-hiphop-pop

ja det var allt för den här gången vi ses snart wildsaga






Kommentarer
Postat av: majazz

tack för svaren verkligen kul att läsa

2008-08-01 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0