tuggummirosa vs babyblå-ja det är frågan..

 bara kolla de här skorna är ju rena rama drömmen tänk att få spatsera i de här babyblå drömmarna.. men istället går jag nu förtillfället omkring i tuggummirosa (som en vän beskrivde dem) genomskinliga ballerinaskor. så varje gång jag tar upp den här bilden på datorn så börjar jag fånigt le på något konstigt sätt ni vet när man har hittat den där klänningen man har letat efter i säkert en månad och den till på köpet är på halva reapriset då står man ju och klappar på den och så där fånigt ler ni vet..
förlåt för dålig uppdatering jag har bara varit upptagen med cupcakesbakning kompisar sms kräftor skolan blommor tuggummin och igår så köpte jag en halvliters ben och jerrys baked alaska hette den med marshmallows och isbjörnar i vit choklad så gårdagen bliv alltså fika-stan-pizza-frossa! mysigt värre menmen vad gör man inte för lite vardagslyx.
nu ska jag äta hemmalagade hamburgare! hoppas ni antäcknar  ses snart 
                ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0