jordgubbar

hej mina små jordgubbar hoppas att ni mår bra och är fulla med härlig sommar gjädje! nu har jag och mamma pappa minna och alv aprecis varit och sett mamma mia på bio helt ärligt det var den bästa film jag någonsin sätt!!! helt sjukt bra och roligjag tänkkte att jag skulle lägga in lite mer inlägg för jag vet ju själv när man är riktigt sugen på att läsa bloggar så är det inget nytt.. ..så tråkigt såå..nu sitter jag häroch skrik sjunger från magen alla låtatrna som var med i filmen vi köpte skivan med film musiken på väg hem från gotland! roligt roligt.. nu har jag förmodligen fattat hur man lägger in bilder på bloggen för jag har precis fått en ny kamera. så om ni har tur så får ni se lite billder och minnen av mitt sommarliv om några sekunder.. 


   ♥

Kommentarer
Postat av: saga

det funkade inte sry..

2008-07-22 @ 21:51:18
URL: http://wildstrawberryplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0