oh I wish it would be christmas every day.

asså fan.
Jag längtar som ett litet barn till julafton, jag känner den där riktigt juliga känslan hela tiden längtar efter att åka till öland, träffa kusinerna, bädda sängen(?), sova på madrassen där, åka pulka på farmors skidbacke, äta pepperkakor, farmors mat och första jul ögon blicken och tomten. jag och min vän var där tillsammans för ett par år sedan, vi lektte att vi var danska och så åt vi curry kyckling och drack as äcklig apelsin juice så vi nästan spydde och skrattade på samma gång har många minnen med dig och på nästan alla har vi skrattat så vi dör. och vi har  återuppstått många gånger kan jag säga.!
I dag är det fredag .Yey. har spenderat kvällen med min min min finaste.! ätit 4 liter cookie dough och jag menar 4 liter . nästan ialla fall. Imorgon bär det av mot Lomma. Japp. och där väntar min min min Hector och fan vad vi ska göra mysco saker. ha. ni anar inte.!. .yess..Yey woho! och där väntar även några liten Ben och Jerry till ja äter det konstant nu för tiden. men det är ju tur att det är ecologiskt i alla fall.haha.men den här gången får jag nog slåss för min älskade cookiedough hector den jäveln vill alltid ha phish food.hmm. ojj nu får jag nog sluta skriva är lite trött har ingen direkt uppfattning vad jag skriver nu. så jag får nog sluta nu så det inte blir pinsamt imorgon.haha.

puss love kram




Godnatt.





Kommentarer
Postat av: Ida

Ja fy ... vad vi skrattade! Jag vill till Öland igen!!!

2008-11-20 @ 08:17:22
URL: http://http:/idakohler.blogg.se
Postat av: saga

sommar kanske??

2008-11-20 @ 19:08:17
URL: http://wildstrawberryplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0