betty bought a bit of butter blablabla..

har precis varit på teatern där gjorde vi en övning som lyder så här så lyssna noga nu!   :Betty bought a bit of butter, but the bit of butter was to bitter so, betty bought a better bit of butter! ungefär såhär betty köpte lite smöe och sen tyckte hon det var äckligt så hon köpte en ny liten smörbit så onödigt!

förövrigtså äter jag snusklubba haha det blev snusk-lubba när jag läste det ! hah kanske ska det vara ett mellanrum ellmellan snus och klubba. hmm men, det var inte det jag ville förmedla! jo att jag är glad för att min kompis har lovat att göra en header till mig och hjälpa mig att fixa lite design på min blogg ! jaaa så snäll hon är! och nu så behöver jag alla förslag jag kan få (som ni kan komma på) på lite snygga headers och design tips så om ni är duktiga på att ge idéer så kan den komma redan imorgon så det beror på er! japp då säger vi så då, ja!



love sagacookiedough.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0