today it´s raining man! oo hallelujah it´s raining man oo man

hej jo jag skulle bara vilja tipsa om att bli medlem på bloggkoll där man skriver in sina bloggar som man dagligen besöker och sedan blir allt till en blogg öhh ockej nu kanske ni inte fattar men jag förklarar mer någon annan gång idag har vi haft musik i skolan oc vi ska tyyp spela samba och jag ville spela gurka! hah så det ska jag göra niu i tvä timmar varje onsdag i sex veckor aah så tråkigt och guud hur kan jag bara välja ett sådant instrument hahaha men men det är inte så svårt i alla fall. nog om det.  idag har varit en härlig dag men hemmagjorda pommesfrittes cookiedough "fjärilen" och regn och gummi skor nu har jag ätit upp en 0,5 liters B&J så jag tror att jag ska slut nu och stoppa ner det lilla som är kvar i frysen innan det smälter heelt.
gosh vad mätt jag är och nu blir det mjukiskläder film och thaimat -jaa! bara för att jag älskar mat!

ses snart cookies ciaoo!



sagacookiedough!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0