one city three people

hej people idag har jag varit i stan med några familjemedlemmar det blev ett par jeans från cheap monday 400 pix och så blev det några av världens finaste skor blommiga var dom 200 kronor fick man ge för dem(bilder kommer innom kort!) absolut värt det, tänk vad mycket underbara saker man kan hitta lägnst malmös kanaler, ja ni nu ska jag sitta och bara njuta av att alla mina läxor är gjorda 68 tyska glosor är inget att leka med guten tag och dreizehn, det ni, jag vill bara också meddela att jag har ätit cookiedough de senaste dagarna ovabrutet tillochmed hoppas ni antäcknar! ojj då allt i en mening men så blir det ibland, så tack för den -tack för världens längsta mening ciao!

sagacookiedough

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0